BOOS
BOOS

 

خدا از بهترین ها فقط یه دونه خلق کرده ، دقت کردی چقدر تنهام ؟؟؟
.

.
زندگی من به دو بخش تقسیم می‌شه :
بخش اولش به تو چه ؟
بخش دومش هم به کسی مربوط نمیشه !!!
.

.
چه غریبانه  صدایت میپیچید درون کوچه قلبم ، صدای تو که‌ فریاد میزدی :
آشی
پلویی
سبزیه
بدو سبزی !
.

.
اگر میدانستی چقدر دوستت دارم ، هنگام آمدنت دستت را در دماغت فرو نمیکردی !!!
.

.
میدونی قشنگی دنیا به چیه ؟
اینه که دست توی دماغت کنی و کسی تو رو نبینه !!!

.

.
باهات میام نفس نفس
تو آسمان توی قفس
از اول تا آخرش
خالی بستم ، همین و بس

.

.
مشترک گرامی به علت نداشتن حضور ذهن از سرکار گذاشتن شما معذوریم !!!
.

.

کاش بدونی نبودنت یا تا ابد ندیدنت
هرگز بهونه ای نمیشه برای آدم شدنت

.

.
در دریاى عشقت شنا کردم
ناگهان قورباغه اى دیدم فرار کردم
.

.
میگن قیمت گل رفته بالا
قدر خودتو بدون چون صد در صد قیمت کود هم میره بالا
.

.
می خواستم برایت گل بخرم، دیدم خودت گلی !!!
گفتم کود بخرم بخوری قوی بشی
.

.
فقط یه بار بهت می گم دوستت دارم چون خوب نیست آدم زیاد دروغ بگه !!!
.

.
در تاریکی شب هایم فقط صدای تو بود و دلیل بیدار ماندنم تنها تو بودی ای پشه !!!
.

.
با توجه به واریز یارانه ها و احتمال گران شدن SMS از امروز پیشاپیش :
عیدغدیر ، شب یلدا ، چهارشنبه سوری ، نوروز ۹۱ و تولدت ، تولدم ، تولدش ، پیوندتان ، پیوندمان ، پیوندشان و قدم نورسیده و عروسی پسرت مبارک ، نور به قبرت بباره

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:اس ام اس خنده دار و سرکاری, توسط سامان